جشنواره «شهرنما» رویداد پایداری برای رفسنجان است

دسته بندی : اخبارتاریخ : ۳۱ / فروردین / ۱۴۰۳

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رفسنجان گفت: جشنواره «شهرنما» رویداد پایداری است که به همت شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۲ پایه ریزی شد.

سیدمحسن سجادی با بیان اینکه شهر دارای کالبد و فضایی برای رخدادهای متعدد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، هنری، مذهبی، اقتصادی و … است، اظهار کرد: عمده ترین بخش زنده شهر حوزه فرهنگی است که نمود بیرونی دارد.

وی افزود: از طریق کار فرهنگی می توان بحث های عمرانی و معماری که موجب تغییر در شکل و ظاهر شهر می شود را به شکل غالب به افراد داخل و خارج شهر منتقل کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان با اشاره به اهمیت فیلم و فیلمسازی برای نمایش رخدادهای شهری، برگزاری جشنواره «شهرنما» را اتفاق خوشایندی دانست که می تواند برای شهر ماندنی باشد و گفت: جشنواره «شهرنما» رویداد پایداری است که به همت شهرداری رفسنجان در سال ۱۴۰۲ پایه ریزی شد.

وی ادامه داد: تلاش ما این بود که «شهرنما» جشنواره ای صرفاً برای بررسی یک سری اتفاقات نباشد و در سازمان سینمایی فرهنگ و ارشاد ثبت شود که الحمدالله با تلاش همکارانم در وزارت ارشاد محقق شد.

سجادی تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان رفسنجان دارای یک جشنواره فیلم به نام و برند اختصاصی است که در آن می تواند اتفاقات متعدد شهر را با حضور فیلمسازان داخل و خارج کشور به نمایش بگذارد.

وی با ابراز امیدواری از حضور و همراهی فیلمسازان رفسنجانی و غیر رفسنجانی از جشنواره فیلم «شهرنما»، گفت: تولید آثار برای این رویداد می توان مورداستفاده مدیران قرار بگیرد و از نتایج آن بهره مند شوند.