افق رفسنجان در جشنواره فیلم «شهرنما» ترسیم می شود

دسته بندی : اخبارتاریخ : ۳۱ / فروردین / ۱۴۰۳

شهردار رفسنجان گفت: جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» با محوریت «شهر، امید و آینده» افق رفسنجان را ترسیم می کند.

مجید کهنوجی با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی و هنری می توانند در معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های شهری مؤثر باشند، اظهار کرد: شهرها به عنوان اجتماعات بزرگ مردمی می توانند مأمنی برای ترویج مبانی شهروندی باشند.

وی با اشاره به اینکه رفسنجان با دارا بودن فرهنگ غنی و تاریخی، می تواند به عنوان مقصد فیلمسازان از سراسر کشور باشد، افزود: حضور هنرمندان از سراسر کشور در این رویداد را به فال نیک می گیریم.

شهردار رفسنجان ادامه داد: تولیدات فرهنگی و هنری در نهادینه کردن آداب و اصول شهروندی تأثیر شگرفی دارد و برگزاری رویدادها می تواند آن را سرعت ببخشد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» با محوریت «شهر، امید و آینده» افق رفسنجان را ترسیم می کند و مدیران شهری را در مسیر دستیابی به اهداف و برنامه های آتی یاری خواهد کرد.

جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن سینمای جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مؤسسه فرهنگی هزاردستان برگزار می‌شود. علاقمندان برای شرکت در رویداد می‌توانند تا سی‌ام دی ماه به نشانی www.rafsanjan.ir مراجعه کنند.